ג'וג'י ברי - מעיין הנעורים
 אחד מהפירות המומלצים ביותר לשילוב יומיומי בתפריט הוא הג'וגי ברי – פרי גרגרים הגדל בעיקר בסין, צבעו אדום וטעמו כאוכמניה, נכלל בן חמשת המזונות המומלצים להגנה ממחלות, עשיר בויטמינים ותרכובות נוגדות חמצון. מומלץ לצרוך ביוגורטים, סלטים, שייקים ועוד.  
 אנחנו חיים בעידן של אנטי אייג'ינג – קרמים, מסיכות לפנים, מעיינות טבעיים, פעילות ספורטיבית מוגברת, כולנו רוצים להראות צעירים יותר ולהילחם כך בזמן שעובר. סוד הקסם הוא לעיתים שינוי התפריט התזונתי והעשרתו בפירות המסייעים לריפוי ומניעת מחלות שונות וכרוניות, ובעיקר פירות עם רכיבים נוגדי חמצון שנלחמים ברדיקלים החופשיים.
אחד מהפירות המומלצים ביותר לשילוב יומיומי בתפריט הוא הג'וגי ברי – פרי גרגרים הגדל בעיקר בסין, צבעו אדום וטעמו כאוכמניה, צימוק ותות בר אך הוא מכיל פי 500 יותר ויטמין C מתפוז ויש בו 9 מ"ג ברזל ל-100 גרם שזה למקרה שתהיתם, 100% מהכמות המומלצת היומית!

סגולות המרפא של הג'וגי ברי 
הג'וגי ברי (שמכונה גם אטד פראי) הוא כאמור פרי על, ונכלל בן חמשת המזונות המומלצים להגנה ממחלות. בין היתרונות הנוספים שלנו, ניתן למנות רמה גבוהה של פוליסכרידים – הוא מכיל 18 חומצות אמינו, כולל 8 החיוניות 11 מינרלים חיוניים ו-22 יסודות קורט, ביניהם סידן, ברזל, סלניום, אשלגן ואבץ. כמו כן, יש בו 6 ויטמינים חיוניים, כולל ויטמיני B, חומצות שומן חיוניות שמהוות מקור טוב לחלבון וסיבים. הוא משפר מאוד את מחזור הדם, מחזק את מערכת החיסון ואף מכיל תרכובות נוגדות חמצון שיכולות למנוע סרטן, מחלות לב וביכולתו להפחית את הכולסטרול. 
אחת מסגולות המרפא המיוחסות לג'וגי ברי היא "מעיין הנעורים" והארכת תוחלת החיים בשל הויטמינים, התרכובות נוגדות החמצון ובעיקר כמות גבוהה של ויטמין A. כמו כן, ספורטאים רבים צורכים אותו כי הוא נמצא כמטיב עם ביצועים ספורטיביים. 
הפירות הם גרגרים קטנים ובאסיה צורכים אותו מזה דורות כתרופה טבעית לשיפור החיים ואריכות ימים, ניתן לאכול מהם כשהם מיובשים כמו נשנוש טבעי או לשלב אותם במיצים, שייקים, מאפים, יוגורטים ואף סלטים.

חשוב רק לציין שפרי הג'וגי ברי לא מתאים למי שנוטל תרופות להורדת לחץ דם או דילול לחץ דם. 
  
Copyright © 2017 all rights reserved | נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות